Izmjena i povrat robe

WymV2

Povrat / zamjena robe

Kako zamjeniti?

Da biste zamjenili robu koristite mogućnost povrata istovremeno potrebno je izvršiti novu narudžbu i ponovno je platiti. To će ubrzati realizaciju zamjene, a ujedno jamči i rezervaciju robe tako da je nitko neće kupiti prije nego što stigne vaša pošiljka. Novac će biti vraćen odmah, najkasnije u roku od 14 dana od dana primitka izjave o vraćanju.

Kako vratiti robu? Prikazana aktivnost:
Prijavi se i klikni "Tvoj račun"
Idite u "Povrat robe" i dodajte povrat
Ispunite obavezna polja u skladu s uputama
Isprintaj gotov obrazac ili iskoristi iz praznog obrasca koji je dostupan niže
Pakirajte vraćanu robu i pošalji na adresu tvrtke
CzechLogistic – BOLF
Varaždinska ulica, odvojak II kbr. 13 (OverSeas Express DEPO)
42000 Jalkovec
s bilješkom www.bolf.com.hr
U slučaju problema s elektroničkim povratnim dokumentom, možete koristiti iz tiskanog obrasca:

Verzija PDF - obrazac za povrat

Verzija JPG - obrazac za povrat

Ako nemate printera možete priložiti ručno popunjen obrazac koji u njemu navodi:

- broj narudžbe
- ime, prezime i broj telefona
- broj bankovnog računa za prijenos

Povrat novca će biti izvršen na isti način plaćanja koji ste iskoristili, osim ako izričito pristanete na drugačiji način povrata.

Novac će biti vraćen odmah, najkasnije u roku od 14 dana od dana primitka izjave o vraćanju.

CzechLogistic – BOLF
Varaždinska ulica, odvojak II kbr. 13 (OverSeas Express DEPO)
42000 Jalkovec
s bilješkom:
www.bolf.com.hr
Postupak vraćanja robe predložen u ovoj kartici nije uvjet za ostvarivanje zakonskog prava na odustajanje od ugovora navedenog u poglavlju VIII Pravilnika, niti to pravo ograničava na bilo koji način.
ROBU TREBA PAŽLJIVO PAKIRATI DA BISTE SAHRANILI OD ŠTETE ZA VRIJEME PRIJEVOZA KUPAC JE ODGOVORAN ZA TROŠKOVE PAKIRANJA I POVRATA ROBE
Imajte na umu da kupac snosi izravne troškove povratne pošiljke. Ne prihvaćamo povrata plaćanih pouzećem.
pixel