Reklamacije

  • Reklamirana roba koja ima grešku ili neodgovara robi koju ste naručili mora da se uputi sa ispunjenim obrascem za reklamaciju ili, možete poslati slike ove greške sa opisom na adresu povrat@bolf.com.hr ako nije potrebna pošiljka
  • U slučaju samopovrata, paket treba poslati na sljedeću adresu:
  • CzechLogistic – BOLF
    Varaždinska ulica, odvojak II kbr. 13 (OverSeas Express DEPO)
    42000 Jalkovec
    sa bilješkom:
    www.bolf.com.hr
  • Obrazac za reklamaciju (PDF)
  • Obrazac za reklamaciju (JPG)
  • Ako ne imate printera možete dodati
    • login i broj narudžbe
    • ime, prezime i broj telefona
    • adresa za povrat
    • broj računa i podatke klijenta za transfer novca
    • uzrok reklamacije ili opis greške
  • POVRAĆANA ROBA MORA BITI PAŽLJIVO PAKIRANA, DA BI BILA ZAŠTIĆENA OD OŠTEĆENJA TIJEKOM TRANSPORTA
  • Novac vraćamo na bankovni račun klijenta
  • Nakon primitka paketa s gore navedenim prilozima, reklamacija će se razmotriti u roku 14 dana i bit ćete obaviješteni o njezinu rezultatu.
  • Ako budu bilo koji problemi, kontaktirat ćemo vas e-poštom ili telefonom nakon primitka paketa. Pošiljka robe kupcu vrši se putem kurirske tvrtke DPD.
  • Pošiljka robe kod klijenta vrši se putem prijevoznika, koji je bio izabran prilikom narudžbe
  • Kupac može koristiti druge načine vraćanja Robe kao dio reklamacije od gore spomenutih, uključujući pošiljke plaćane pouzećem, samo nakon prethodnog dogovora takvog oblika vraćanja Robe s predstavnikom Prodavatelja.
  • Za informacije o reklamaciji obratite se Službi za korisnike na broj shop@bolf.com.hr.
pixel